Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Modern Nyelvoktatás
Aktuális szám
Archívum
Szerzőinknek
Kéziratok benyújtása
Szerzői útmutató
Rovatok
Bírálati folyamat
A folyóiratról
Információk
Szerkesztőbizottság
Kapcsolat
Open Access nyilatkozat
Adatvédelmi nyilatkozat
Szerzői jogi és licenc nyilatkozat
Etikai szabályozás
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 23 szám 4 (2017)
Évf. 23 szám 4 (2017)
Megjelent:
2017-12-01
Teljes szám
2017/4
Tanulmányok
A jogi szaknyelvoktatás és a jogi szakfordítóképzés kapcsolódási pontjai. Fordítási és közvetítési feladatok a jogi szaknyelvi képzésben
Dorka Balogh
3-21
PDF
Az idegen nyelvet tanító pedagógusok módszertani repertoárja a tanulásban akadályozott gyermekek iskoláiban
Tímea Meggyesné Hosszu, Márta Lesznyák
22-42
PDF
Interjú
„Nem jó az a nyelvóra, ahol egyszer sem nevetnek a gyerekek” Interjú Pataki Pállal
Péter Medgyes
43-49
PDF
Műhelytitkok
A finnországi kötelezô egyetemi nyelvi képzés egy lehetséges megvalósítási módja: a Jyväskyläi Egyetem Nyelvi Központjának új képzési programja. II. rész
Adrienn Károly
50-67
PDF
Nyelvi interakciók megjelenése egy idegen nyelvi tanítási gyakorlaton
Orsolya Penner
68-84
PDF
Könyvszemle
Péter Medgyes: The non-native teacher. Updated edition with new material
Andrea Fischer
85-86
PDF
Kontra Miklós (szerk.): A magyar nyelv Horvátországban
Ágnes Huszár
86-89
PDF
Bárdos Jenő (szerk.): Nyelvpedagógia 2015. Az anyanyelv és az idegen nyelvek tanításának elmélete és gyakorlata
Krisztina Szécsényi
89-91
PDF
Dömôk Szilvia – Gottlieb Éva: Érettségi – Német – Feladatsorok a középszintû írásbeli vizsgára
Réka Werner
92-93
PDF
Thass-Thienemann Tivadar: A nyelv interpretációja – I. A nyelv szimbolikus jelentése
Colette Nagy
93-96
PDF
Hírek
Beszámoló a XVI. SZOKOE Szaknyelvi Konferenciáról
Andrea Koltai
97-99
PDF