Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Modern Nyelvoktatás
Aktuális szám
Archívum
Szerzőinknek
Kéziratok benyújtása
Szerzői útmutató
Rovatok
Bírálati folyamat
A folyóiratról
Információk
Szerkesztőbizottság
Kapcsolat
Open Access nyilatkozat
Adatvédelmi nyilatkozat
Szerzői jogi és licenc nyilatkozat
Etikai szabályozás
Böngészés szerzők alapján
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 25 szám 3-4 (2019): Mérés és értékelés – múlt, jelen jövő
Évf. 25 szám 3-4 (2019): Mérés és értékelés – múlt, jelen jövő
A szám szerkesztője: Einhorn Ágnes
Megjelent:
2019-12-01
Teljes szám
2019/3-4
Előszó
Mérés és értékelés – múlt, jelen jövő. Előszó
Ágnes Einhorn
3-4
PDF
Tanulmányok
A magyar Állami Nyelvvizsga öröksége: (ne) nézz vissza haraggal?
Jenő Bárdos
5-29
PDF
Egy siKERtörténet: mit kapott az oktatáspolitika és a nyelvoktatás a Közös európai referenciakerettől?
Eszter Benke
30-44
PDF
Új utak a nyelvi mérésben
Zoltán Lukácsi
45-64
PDF
A validálási folyamat érvelésalapú megközelítéséinek áttekintése
Gyula Tankó
65-85
PDF
Idegennyelv-tanulási motivációs tényezők és a nyelvi vizsgák Magyarországon: összefüggések vizsgálata egy kérdőíves kutatás segítségével
Kata Csizér, Enikő Öveges
86-101
PDF
A szövegnehézség vizsgálata az emelt szintű angol érettségi olvasáskomponensében
Gábor Szabó
102-119
PDF
Értékelési skálák használata a beszédkészség és íráskészség vizsgákon
Zoltán Kiszely
120-135
PDF
Hogyan fejleszthető a tanárok nyelvtudásmérési és értékelési műveltsége? Az Erasmus+ TALE projekt tanulságai
Ildikó Csépes
136-155
PDF
Hogyan értelmezik a tanárszakosok a tanulói értékelés fogalmát?
Tibor Vígh, Renáta Kiss-Kovács
156-173
PDF
Műhelytitkok
Fejlesztő értékelés a felsőoktatásban – módszertani mozaik
Ágnes Einhorn
174-190
PDF
A fejlesztő értékelés a nyelvórán – példák a szakgimnáziumból
Katalin Erdeiné Bacher
191-201
PDF
A fejlesztő értékelés gyakorlata a nyelvoktatásban egy szakképzési centrumban
Balázs Zoltán Varga, Anikó Salamon
202-214
PDF
Projektszemle
Az eTransFair projekt portáljai: értékelési technikák és módszertani ötletek fordítást oktató szakemberek számára
Csilla Szabó
215-220
PDF
Hírek
Változások a nyelvi mérésben. Beszámoló az EALTA 2019. évi 16. konferenciájáról
Zoltán Kiszely
221-224
PDF
Beszámoló a XVII. Pedagógiai Értékelési Konferenciáról (PÉK 2019). Szeged, 2019. április 11–13.
Renáta Kiss-Kovács
225-227
PDF
Kiegészítés
Kiegészítés
Szerkesztőség .
228
PDF