A középiskolai tanári teljesítmény vizsgálata

Egy lehetséges értékelési rendszer tervezete

Szerzők

  • Zsolt Király

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.05

Kulcsszavak:

középiskola, pedagógus, teljesítményértékelés

Absztrakt

Az alábbi írás egy — a középiskolai tanárok oktató-nevelő munkában nyújtott teljesítményét vizsgáló - a hazai és a nemzetközi szakirodalom és a szerző saját kutatásai alapján speciálisan a magyar viszonyokra kidolgozott értékelési rendszer legfontosabb alapelveit, céljait, módszereit, eljárásait és működtetési szabályait összefoglaló dokumentum, egy ún. Értékelési Szabályzat tervezetének rövidített változata. Közlésének célja az, hogy vitát kezdeményezzünk erről a tanárok szakmaifejlődése szempontjábólfontos és aktuális kérdésről.

Megjelent

2024-05-02

Hogyan kell idézni

Király, Z. (2024). A középiskolai tanári teljesítmény vizsgálata: Egy lehetséges értékelési rendszer tervezete. Pedagógusképzés, (2.), 55–76. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.05

Folyóirat szám

Rovat

Eszmecsere