A középiskolai tanári teljesítmény vizsgálata

Egy lehetséges értékelési rendszer tervezete

Authors

  • Zsolt Király

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.05

Keywords:

középiskola, pedagógus, teljesítményértékelés

Abstract

Az alábbi írás egy — a középiskolai tanárok oktató-nevelő munkában nyújtott teljesítményét vizsgáló - a hazai és a nemzetközi szakirodalom és a szerző saját kutatásai alapján speciálisan a magyar viszonyokra kidolgozott értékelési rendszer legfontosabb alapelveit, céljait, módszereit, eljárásait és működtetési szabályait összefoglaló dokumentum, egy ún. Értékelési Szabályzat tervezetének rövidített változata. Közlésének célja az, hogy vitát kezdeményezzünk erről a tanárok szakmaifejlődése szempontjábólfontos és aktuális kérdésről.

Published

2004-11-03

How to Cite

Király, Z. (2004). A középiskolai tanári teljesítmény vizsgálata: Egy lehetséges értékelési rendszer tervezete. Teacher Education and Learning, (2.), 55–76. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.05

Issue

Section

Dialogues