A középiskolai tanári teljesítmény vizsgálata
Egy lehetséges értékelési rendszer tervezete
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.05Keywords:
középiskola, pedagógus, teljesítményértékelésAbstract
Az alábbi írás egy — a középiskolai tanárok oktató-nevelő munkában nyújtott teljesítményét vizsgáló - a hazai és a nemzetközi szakirodalom és a szerző saját kutatásai alapján speciálisan a magyar viszonyokra kidolgozott értékelési rendszer legfontosabb alapelveit, céljait, módszereit, eljárásait és működtetési szabályait összefoglaló dokumentum, egy ún. Értékelési Szabályzat tervezetének rövidített változata. Közlésének célja az, hogy vitát kezdeményezzünk erről a tanárok szakmaifejlődése szempontjábólfontos és aktuális kérdésről.
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 The author(s)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.