Kollaboratív tanulás mint hálózatépítés - hogyan működik a gyakorlatban?
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2021.1.10Kulcsszavak:
pedagógiai dilemmák, kollaboráció, pedagógusok tanulása, hálózati tanulásAbsztrakt
A PROMISE projekt a mai oktatás-nevelés pedagógiai dilemmáival foglalkozik. A jelenkor komplex körülményei között dolgozó pedagógusok olyan kihívásokkal szembesülnek, amelyeket meg kell beszélniük, amelyekre reflektálniuk kell, amelyeket kezelniük kell. Ebben a folyamatban az segíti a pedagógusokat, ha találkoznak más szakmabeliekkel, a saját környezetükben, vagy azon kívül. Át kell lépniük a határvonalat az oktatás különböző területei, különböző rendszerek, különböző tanulási környezetek, különböző szerepek között. A projekt célja az volt, hogy elősegítse a határátlésépeket, és ezáltal kitágítsa a szakmai tanulás kereteit
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2021 A szerző(k)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.