Tanárképzés a Miskolci Egyetemen,
1993-2003
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.09Kulcsszavak:
tanárképzés, miskolci egyetemAbsztrakt
A szerző a Miskolci Egyetem fiatal Bölcsészkarán kialakult tanárképzés évtizedes útját mutatja be. A folyamat lényegeként a nagyratörő, dinamikus pedagógusképzési reformtörekvéseknek a valóság kényszerítő körülményeihez való hozzászürkülését, olykor válságérzetét jeleníti meg. Van-e esélye hatékonyságnak és alternativitásnak, az iskola humanizálását valóban segítő pedagógusképzésnek általában és konkrétan egy gazdasági válságövezetben létező, likviditási gondokkal küzdőfelsőoktatási intézményben. A szerző a résztvevő megfigyelés eszközét választja a „miskolci modell’’ bemutatására - emléket állítva a lezáruló első évtizednek.
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóirat szám
Rovat
License
Copyright (c) 2023 A szerző(k)
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.