A magyar pedagógusképzés története a 20. század utolsó évtizedeiben
Az 1980-as évek
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.02Kulcsszavak:
pedagógusképzés, neveléstörténetAbsztrakt
A magyar pedagógusképzés történeti hagyományai-szoros kapcsolata a közoktatással és afejlődé sfolyamatos megújulásra késztető belső dinamikája - kedvezőfeltételeket teremtettek az 1980-as évek reformtörekvései számára. A pedagógusképzés megújítására irányuló törekvésekfontos állomásai voltak a különböző szakfolyóiratokban zajló viták, különösképpen a Pedagógiai Szemle 1983. évi tartalmas vitafóruma, amely számos, máig érvényes és ma is aktuális következtetésre jutott, például az egységes tanárképzés tekintetében. Újfejezetetjelentettek az évtized második felében az 1985-ös oktatási törvény ösztönző hatására kibontakozó, a képzés több ágát is érintő kísérletek.
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóirat szám
Rovat
License
Copyright (c) 2023 A szerző(k)
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.