Kollaboratív tanulás mint hálózatépítés - hogyan működik a gyakorlatban?

Szerzők

  • Brigita Žarkovič–Adlešič National Education Institute of Slovenia
  • Branko Silvar National Education Institute of Slovenia
  • Kimmel Magdolna

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2021.1.10

Kulcsszavak:

pedagógiai dilemmák, kollaboráció, pedagógusok tanulása, hálózati tanulás

Absztrakt

A PROMISE projekt a mai oktatás-nevelés pedagógiai dilemmáival foglalkozik. A jelenkor komplex körülményei között dolgozó pedagógusok olyan kihívásokkal szembesülnek, amelyeket meg kell beszélniük, amelyekre reflektálniuk kell, amelyeket kezelniük kell. Ebben a folyamatban az segíti a pedagógusokat, ha találkoznak más szakmabeliekkel, a saját környezetükben, vagy azon kívül. Át kell lépniük a határvonalat az oktatás különböző területei, különböző rendszerek, különböző tanulási környezetek, különböző szerepek között. A projekt célja az volt, hogy elősegítse a határátlésépeket, és ezáltal kitágítsa a szakmai tanulás kereteit

##submission.downloads##

Megjelent

2021-10-21

Hogyan kell idézni

Žarkovič–Adlešič, B., Silvar, B., & Magdolna, K. (2021). Kollaboratív tanulás mint hálózatépítés - hogyan működik a gyakorlatban?. Pedagógusképzés, 20(1.), 151–161. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2021.1.10

Folyóiratszám

Rovat

Műhelyek, tanuló közösségek