PED-QCA innováció a hazai neveléstudományi vizsgálatok számára
PDF (Magyar)

Keywords

PED-QCA
Qualitative Comparative Analysis
szoftver-fejlesztés

How to Cite

Sántha, K., & Nádler, B. (2018). PED-QCA innováció a hazai neveléstudományi vizsgálatok számára. Education Sciences | Education – Research – Innovation, 6(1), 78–86. https://doi.org/10.21549/NTNY.21.2018.1.5

Abstract

A tanulmány egy hazai szoftver-innovációt (PED-QCA) kínál a Qualitative Comparative Analysis (QCA) módszertanához. Kiemeli, hogy a QCA által nyújtott vizsgálati struktúra lehetőséget ad a szelekciómentes optimalizálásra, ami a neveléstudományi empirikus vizsgálatok számára új lehetőségeket nyithat a pedagógiai valóság értelmezésében. Ezt a folyamatot segítheti a PED-QCA, amely a crisp-set QCA (csQCA) működési elvei alapján utat nyithat az adekvátabb fuzzy-set QCA (fsQCA) módszertan neveléstudományi interpretációja felé.

https://doi.org/10.21549/NTNY.21.2018.1.5
PDF (Magyar)
Copyright (c) 2018 Szerző

Downloads

Download data is not yet available.