A kurrikulum fejlesztését célzó közoktatási programok implementálása
PDF (Magyar)

Keywords

kurrikulum
kurrikulum-implementáció
oktatásfejlesztés
implementáció
oktatási változások
uniós fejlesztési programok

How to Cite

Fazekas, Ágnes, & Halász, G. (2014). A kurrikulum fejlesztését célzó közoktatási programok implementálása. Education Sciences | Education – Research – Innovation, 2(4), 23–42. Retrieved from https://ojs.elte.hu/nevelestudomany/article/view/6516

Abstract

E tanulmány a tanulás-tanítás fejlesztését célzó, uniós forrásokból támogatott közoktatás-fejlesztési beavatkozások megvalósításának problémáival foglalkozik. Célja azoknak az elméleti összefüggéseknek az összegzése, amelyek „A közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai” című OTKA-kutatás keretein belül elvégzett irodalom-feltáró munkából születtek, és amelyek megalapozták e kutatás keretein belül folyó empirikus vizsgálatokat. Általában elemzi a szakpolitikai és fejlesztési beavatkozások, és konkrétan a kurrikulum fejlesztését célzó beavatkozások megvalósításának összefüggéseit, az utóbbit általános kurrikulum-elméleti összefüggésekbe helyezve. A tanulmány a bemutatott általános kurrikulum-implementációs összefüggések fényében vizsgálja a hazai uniós finanszírozású közoktatás-fejlesztési programokat.

PDF (Magyar)
Copyright (c) 2014 Szerző

Downloads

Download data is not yet available.