Évf. 11 szám 3 (2023): Neveléstudomány
Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció
Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció
Rólunk
A folyóiratról
Szerkesztőség
Szerkesztőbizottság
Kapcsolat
Open Access nyilatkozat
Adatvédelmi tájékoztató
Szerzőinknek
Rovatok
A kézirat beküldése
Publikációs stílusunk
Feltöltési checklist
Archívum
Korábbi lapszámok
Böngészés szerzők alapján
Keresés
Folyóiratunk láthatósága
Regisztráció
Bejelentkezés
Change the language. The current language is:
Magyar
English
Regisztráció
Bejelentkezés
Change the language. The current language is:
Magyar
English
Évf. 11 szám 3 (2023)
Published 2023 október 2
Neveléstudomány
Teljes szám
Teljes lapszám
Tanulmányok: Körkép
Vanda Tiz-Mohácsi, Zoltán Meliska, Krisztián Széll
5-29
Gyermekotthonban élő testvérek szocializációs és kötődési mintázatai
PDF
Nikoletta Gulya, Viktória Vajnai, Lilla Szabó
30-45
Pedagógusnézetek a fogyatékossággal élő emberekről és társadalmi helyzetükről, szerepükről
PDF
Zsófia Kocsis, Anett Hrabéczy
46-64
Felsőoktatási kihívások és az oktatói jóllét összefüggései egy kvalitatív kutatás tükrében
PDF
Péter Donáth
65-88
A budai tanítóképző tanárait és altisztjét érintő igazolási, B-listázási és népbírósági eljárások: I. rész „A Padányi-Frank-ügy”
PDF
Attila Czabaji Horváth
89-99
Rokonai Simon és a bakonyi leventék a II. világháborúban
PDF
Szemle: Aktuális olvasnivaló
Katalin Oláh
101-105
„… nézz meg jobban a valóság én vagyok.” – avagy komplex környezetükben vizsgált kvalitatív adatok összefüggéseinek feltárása: Recenzió Sántha Kálmán Kvalitatív tartalomelemzés című könyvéről
PDF
×
Felhasználónév
*
Kötelező
Jelszó
*
Kötelező
Elfelejtette a jelszavát?
Tartson bejelentkezett állapotban
Belépés
No account?
Register here