Képzési innováció és szervezeti tanulás a felsőoktatásban, a bolognai folyamat követése az ELTE-n akciókutatással
PDF

Kulcsszavak

akciókutatás
tanuló szervezet
képzésiprogram-innováció
Bologna-folyamat

Hogyan kell idézni

Vámos, Ágnes. (2020). Képzési innováció és szervezeti tanulás a felsőoktatásban, a bolognai folyamat követése az ELTE-n akciókutatással. Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció, 8(4), 53–62. https://doi.org/10.21549/NTNY.31.2020.4.4

Absztrakt

A felsőoktatás funkciói alapvető változáson esnek át: új tanulásfelfogás, új oktatói feladatok, új szervezeti működés jelenik meg. Ebben a tanulmányban azokat a mérföldköveket mutatom be, amelyet az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karának Neveléstudományi Intézete rakott le a bolognai folyamathoz való illeszkedésekor. A pedagógia alapszakhoz kapcsolódó 2006–2011-es akciókutatás szervezeti tanulás volt, mert a szervezet tagjainak olyan társas tanulása zajlott, ami nem egymás mellett élő emberek egyéni tanulásának összege, s nem is tőlük független eredmény, hanem egy új közös minőség.

https://doi.org/10.21549/NTNY.31.2020.4.4
PDF
Copyright (c) 2020 Szerző

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.