A kurrikulum fejlesztését célzó közoktatási programok implementálása
PDF

Kulcsszavak

kurrikulum
kurrikulum-implementáció
oktatásfejlesztés
implementáció
oktatási változások
uniós fejlesztési programok

Hogyan kell idézni

Fazekas, Ágnes, & Halász, G. (2014). A kurrikulum fejlesztését célzó közoktatási programok implementálása. Neveléstudomány | Oktatás – Kutatás – Innováció, 2(4), 23–42. Elérés forrás https://ojs.elte.hu/nevelestudomany/article/view/6516

Absztrakt

E tanulmány a tanulás-tanítás fejlesztését célzó, uniós forrásokból támogatott közoktatás-fejlesztési beavatkozások megvalósításának problémáival foglalkozik. Célja azoknak az elméleti összefüggéseknek az összegzése, amelyek „A közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai” című OTKA-kutatás keretein belül elvégzett irodalom-feltáró munkából születtek, és amelyek megalapozták e kutatás keretein belül folyó empirikus vizsgálatokat. Általában elemzi a szakpolitikai és fejlesztési beavatkozások, és konkrétan a kurrikulum fejlesztését célzó beavatkozások megvalósításának összefüggéseit, az utóbbit általános kurrikulum-elméleti összefüggésekbe helyezve. A tanulmány a bemutatott általános kurrikulum-implementációs összefüggések fényében vizsgálja a hazai uniós finanszírozású közoktatás-fejlesztési programokat.

PDF
Copyright (c) 2014 Szerző

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.