Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Modern Nyelvoktatás
Aktuális szám
Archívum
Szerzőinknek
Kéziratok benyújtása
Szerzői útmutató
Rovatok
Bírálati folyamat
A folyóiratról
Információk
Szerkesztőbizottság
Kapcsolat
Open Access nyilatkozat
Adatvédelmi nyilatkozat
Szerzői jogi és licenc nyilatkozat
Etikai szabályozás
Böngészés szerzők alapján
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 26 szám 1-2 (2020): Idegennyelv-tanulás, nyelvi tervezés és tantervek.
Évf. 26 szám 1-2 (2020): Idegennyelv-tanulás, nyelvi tervezés és tantervek.
A szám szerkesztői: Csizér Kata és Öveges Enikő
Megjelent:
2020-05-24
Teljes szám
2020/1-2
Előszó
Idegennyelv-tanulás, nyelvi tervezés és tantervek. Előszó
Kata Csizér, Enikő Öveges
3-4
PDF
Tanulmányok
A félreismert Közös európai referenciakeret (KER, 2001) és Társkötete (2018): kritikai elemzés
Jenő Bárdos
5-27
PDF
A tantervi hatékonyság vizsgálata az egyetemi szaknyelvoktatásban
Zoltán Lukácsi, Borbála Fűköh
28-43
PDF
Nyelvtanulási autonómia és nyelvi tervezés: egy vegyes módszerű kutatás eredményei
Kata Csizér, Enikő Öveges
44-58
PDF
A szótárhasználat jelene és jövője a közoktatásban – a nyelvoktatást szabályozó dokumentumok és segédanyagok tükrében
Katalin P. Márkus
59-79
PDF
A magyar és finn nemzeti alaptanterv összehasonlító elemzése az önszabályozó nyelvtanulás szempontjából
Melinda Mikusová
80-100
PDF
Az ukrajnai idegen nyelvi tanterv
Ilona Huszti
101-121
PDF
Ausztriai és magyarországi nyelvi képzési nyelvi képzési kerettantervek és helyi tantervek interkulturális cél- és tartalomrendszerének
Erika Kegyes, Katharina Lanzmaier-Ugri
122-148
PDF
Nyelvtanárok és nyelvtanár tanulók percepciói a hazai tartalmi szabályozásról: egy kvalitatív kutatás
Anna Keil
149-163
PDF
Interjú
MYON: egy olvasást fejlesztő program felhasználása az angoltanításban. Öveges Enikő interjúja Marjai Katával
Enikő Öveges
164-167
PDF
Könyvszemle
Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment, Companion Volume with New Descriptors
Zsuzsanna Soproni
168-170
PDF
Öveges Enikő – Csizér Kata (szerk.): Vizsgálat a köznevelésben folyó idegennyelv-oktatás kereteiről és hatékonyságáról. Kutatási jelentés
Szabina Ádámku
171-175
PDF