A didaktika alkalmazhatósága a digitális tananyagok és online tanulási környezetek fejlesztésében
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2023.3.08Kulcsszavak:
oktatástervezés, oktatáselmélet, didaktikai modell, e-learning fejlesztőAbsztrakt
A minőségi e-learning fejlesztésekben az oktatás-módszertannak meghatározó szerepe van. A hazai didaktikai modellek kevésbé jelentenek közvetlen hozzáadott értéket a tananyagok és a tanulási környezetek fejlesztéséhez, mert általában egy zárt és speciális narratívából közelítenek az oktatáshoz és a tanuláshoz. A hazai gondolkodásban az egyik meghatározó elmélet a közoktatási-iskolapedagógiai didaktikai modell. A kritikai elemzés áttekinti, hogy ennek a modellnek a tartalma hogy an használható fel az e-learning fejlesztésekben, illetve hogy az oktatáselméleti alapok milyen didaktikai területeket és hogy an érintenek egy hazai e-learning-fejlesztő képzés oktatási programjában.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2024 A szerző(k)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.