Tanítási képességek fejlesztése a német és a magyar tanárképzésben

Szerzők

  • Gabriella Bikics

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2003.1-2.04

Kulcsszavak:

magyar, német, eu, tanárképzés, tanulmány

Absztrakt

Hazánk Európai Unióhoz való csatlakozása egyrejobban indokolttá teszi az összehasonlító pedagógiai kutatásokat. A német és a magyar tanárképzés sok tekintetben különbözik egymástól, mégis mindkettő számára alapvető kérdés, hogy hogyan lehet a tanárképzés során a tanárjelöltek tanítási képességeit és készségeit megfelelően fejleszteni. A szerző kvalitatív empirikus kutatások eredményei alapján mutatja be, hogy hogyan vélekednek a két ország tanárképzési szakemberei ennek lehetőségeiről.

Megjelent

2003-09-15

Hogyan kell idézni

Bikics, G. (2003). Tanítási képességek fejlesztése a német és a magyar tanárképzésben. Pedagógusképzés, (1-2.). https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2003.1-2.04

Folyóiratszám

Rovat

Tanulmány