Tanítási képességek fejlesztése a német és a magyar tanárképzésben

Authors

  • Gabriella Bikics

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2003.1-2.04

Keywords:

magyar, német, eu, tanárképzés, tanulmány

Abstract

Hazánk Európai Unióhoz való csatlakozása egyrejobban indokolttá teszi az összehasonlító pedagógiai kutatásokat. A német és a magyar tanárképzés sok tekintetben különbözik egymástól, mégis mindkettő számára alapvető kérdés, hogy hogyan lehet a tanárképzés során a tanárjelöltek tanítási képességeit és készségeit megfelelően fejleszteni. A szerző kvalitatív empirikus kutatások eredményei alapján mutatja be, hogy hogyan vélekednek a két ország tanárképzési szakemberei ennek lehetőségeiről.

Published

2003-09-15

How to Cite

Bikics, G. (2003). Tanítási képességek fejlesztése a német és a magyar tanárképzésben. Teacher Education and Learning, (1-2.). https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2003.1-2.04

Issue

Section

Tanulmány