A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek befolyásolásának tapasztalatai
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2023.1.01Kulcsszavak:
tanárok, tanárjelöltek, nézetek, tanulási motiváció, beavatkozásokAbsztrakt
A pedagógusok tanulási motivációról alkotott nézetei kapcsolatban állnak a gyakorlatban alkalmazott motivációs stratégiáikkal, hatást gyakorolnak képzésük eredményességére és befolyásolhatják a tanulókat célzó beavatkozások hatékonyságát. Kulcsfontosságú tehát annak ismerete, milyen módon formálódnak, hogyan befolyásolhatók e nézetek. Tanulmányunk célja a nemzetközi szakirodalomban fellelhető, angol nyelven íródott, bírálati rendszerű folyóiratban megjelent azon empirikus munkáknak az összegzése, amelyek a tanulási motivációval kapcsolatos nézetek változására, befolyásolására fókuszálnak pedagógusok vagy pedagógusjelöltek körében.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License