Teachers' learning in Asia

Authors

  • Gábor Halász ELTE PPK Neveléstudományi Intézet

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2023.2.01

Keywords:

Asia, teacher learning, professional development, innovation, learning embedded in practice

Abstract

E tanulmány azt vizsgálja, milyen hagyományait és létező formáit lehet megfigyelni a pedagógusok munkavégzésbe ágyazott tanulásának Kelet- és Délkelet-Ázsiában. A szingapúri, japán és kínai gyakorlat részletesebb bemutatása mellett a gyorsan fejlődő régió néhány más országának példáit is idézve mutatja be, hogyan segíti a pedagógusok tanulása azokat a reformokat, melyek célja mindenütt az elmozdulás a tradicionális, tanárcentrikus pedagógia felől a 21. századi képességek fejlesztését célzó, modern pedagógiai megközelítések felé. Az elemzés egyik célja segíteni annak megértését, miért szükséges a „pedagógusok képzése” mellett egyre gyakrabban használnunk a „pedagógusok tanulása” kifejezést.

Downloads

Published

2023-11-18

How to Cite

Halász, G. (2023). Teachers’ learning in Asia. Teacher Education and Learning, 22(2), 5–34. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2023.2.01

Issue

Section

Research Articles