Lépésről lépésre a jövő pedagógusaival

A Miskolci Egyetem Neveléstudományi Tanszékének munkája a hátrányos helyzetű gyermekek integrációjáért

Authors

  • Orchidea Juhász

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.08

Abstract

A hátrányos helyzetű gyermekek oktatási integrációja napjaink egyik központi témája. Hatékony pedagógiai programokkal dolgozó óvodák és iskolák elhivatott pedagógusai törekszenek arra, hogy minőségi oktatással megszüntessék a szegregációt. A minőségi közoktatáshoz „minőségi" pedagógusokra van szükség. Ehhez kíván hozzájárulni a Miskolci Egyetem Bölcsészettudományi Karának tanárképzése. Az alábbiakban néhány - elsősorban a hátrányos helyzetű gyermekek oktatásával kapcsolatos - gyakorlatorientált tárgyunkat mutatjuk be.

Published

2004-11-03

How to Cite

Juhász, O. (2004). Lépésről lépésre a jövő pedagógusaival: A Miskolci Egyetem Neveléstudományi Tanszékének munkája a hátrányos helyzetű gyermekek integrációjáért. Teacher Education and Learning, (2.), 95–98. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.08

Issue

Section

A pedagógusképzés műhelyeiből