Lépésről lépésre a jövő pedagógusaival
A Miskolci Egyetem Neveléstudományi Tanszékének munkája a hátrányos helyzetű gyermekek integrációjáért
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.08Abstract
A hátrányos helyzetű gyermekek oktatási integrációja napjaink egyik központi témája. Hatékony pedagógiai programokkal dolgozó óvodák és iskolák elhivatott pedagógusai törekszenek arra, hogy minőségi oktatással megszüntessék a szegregációt. A minőségi közoktatáshoz „minőségi" pedagógusokra van szükség. Ehhez kíván hozzájárulni a Miskolci Egyetem Bölcsészettudományi Karának tanárképzése. Az alábbiakban néhány - elsősorban a hátrányos helyzetű gyermekek oktatásával kapcsolatos - gyakorlatorientált tárgyunkat mutatjuk be.
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 The author(s)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.