A szakmódszertanok és szakmódszertanosok védelmében 2.

Diagnózis az eredményes terápia érdekében. A szakmódszertanok és szakmódszertanosok helyzete egy felmérés tükrében

Authors

  • András Katona

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.07

Keywords:

szakmódszertan, diszkusszió, diskurzus

Abstract

Egy közelmúltban, a szakmódszertanos egyetemi és főiskolai oktatók körében végzett kérdőíves felmérés első eredményeit adja közre a történelemmetodikus szerző. A széles körben történt tájékozódás országosan is reprezentatívnak mondható. A felmérés célja az volt, hogy minél egzaktabb képet nyerhessen a szakmódszertani képzésről és a szakmódszertanosok helyzetéről. Annak érdekében kívánt tájékozódni, hogy egyrészt a szakmódszertanosok önmaguk elé tükröt tarthassanak, másrészt afelmérést kezdeményező és végző Tanárképzők Szövetsége Szakmódszertani Szakosztálya különböző fórumokon és főhatóságoknál képviselhesse e hátrányos helyzetben lévő oktatói réteg érdekeit, javaslatokat fogalmazhasson meg körülményeik javítására, segítse erőfeszítéseiket tantárgyuk presztízsének a növelésére. A felmérést munkatársaival együtt összeállító, végző és összegző szerző ezúttal is szívesen várja olvasói, kollégái véleményét a témával kapcsolatban, ami lényegében felöleli a szakmódszertani képzés szinte minden gondját, baját.

Published

2024-05-02

How to Cite

Katona, A. (2024). A szakmódszertanok és szakmódszertanosok védelmében 2.: Diagnózis az eredményes terápia érdekében. A szakmódszertanok és szakmódszertanosok helyzete egy felmérés tükrében. Teacher Education and Learning, (2.), 83–94. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.07

Issue

Section

A pedagógusképzés műhelyeiből