Hogyan történjen a szaktanárok szakmai képzése?

Authors

  • Katalin Radnóti

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.06

Keywords:

tanárképzés, szakmai képzés, szaktárgyi tudás

Abstract

Az írás vitaindító jellegű, melyben azt kívánjuk bizonyítani, hogy a tanárszakos hallgatóknak nem lehet ugyanazokat a foglalkozásokat felkínálni képzésük során, mint az adott szakterület leendő kutatói számára. A pontokba szedett javaslatok megfogalmazásakor azt tartottuk szem előtt, hogy a tanárképzés alapvető célkitűzése szerint, a hallgatók képzésük során valódi szaktanárrá váljanak, és nem csak egyszerűen a szakjukatjól tudó emberekké.

Published

2004-11-03

How to Cite

Radnóti, K. (2004). Hogyan történjen a szaktanárok szakmai képzése?. Teacher Education and Learning, (2.), 77–82. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.06

Issue

Section

Dialogues