A tanárjelöltek tanári énképének néhány jellegzetessége

Authors

  • Ildikó Köcséné Szabó

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.04

Keywords:

tanárjelölt, énkép, pályaszocializáció

Abstract

A tanulmány egy folyamatban lévő kutatást mutat be. amely a tanárjelöltek tanári pályáról alkotott nézeteinek feltárását, változásának követését tűzte ki célul. Az első eredmények a hallgatók énképének néhányjellegzetességét írják le: a jelöltek magukról, mint kompetens személyről gondolkodnak-e, mennyire differenciált és a valóságnak megfelelő tanárképpel rendelkeznek, s ez miként befolyásolhatja pályakezdő éveik sikerességét.

Published

2004-11-03

How to Cite

Köcséné Szabó, I. (2004). A tanárjelöltek tanári énképének néhány jellegzetessége. Teacher Education and Learning, (2.), 45–54. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.04

Issue

Section

Research Articles