Természettudomány szakos tanárképzés

Authors

  • András Victor

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2003.3-4.11

Keywords:

természettudomány, tanárképzés, komplex, környezeti nevelés

Abstract

A komplex világlátás igénye — nem csak a természettudományok terén — egyre erősebb. A kis óraszámú természettudományos tárgyak oktatását jól (és gazdaságosan) elláthatnák olyan tanárok, akik mind a négy természettudomány (fizika, kémia, biológia és földrajz) terén rendelkeznek a szükséges szaktárgyi és tantárgypedagógiai ismeretekkel. A Természettudomány szak bevezetését főiskolai szinten és mindig valamely hagyományos természettudományos szakkalpárosítva tartjuk lehetségesnek. Kidolgoztuk ennek a tervezett szaknak az óratervét és a tematikáit. A komplexitásból is adódóan a környezeti nevelés nagy hangsúlyt kap a tervezetben.

Published

2003-10-02

How to Cite

Victor, A. (2003). Természettudomány szakos tanárképzés. Teacher Education and Learning, (3-4.). https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2003.3-4.11

Issue

Section

A pedagógusképzés műhelyeiből