A szakmódszertanok és szakmódszertanosok védelmében

Authors

  • András Katona

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2003.3-4.08

Keywords:

szakmódszertan, vitaindító

Abstract

Vitacikknek szánja írását a szerző, aki - amellett, hogy három évtizedes tapasztalattal rendelkező metodikus — a Tanárképzők Szövetsége Szakmódszertani Szakosztályát is vezeti. A szakmódszertanosok, szaktárgyi tantárgypedagógusok helyzetét regisztráló diagnózisát követően másfél tucatnyi pontba sűrítve terápiát is ajánl, példaanyagát -történelemdidaktikát művelő szakemberről lévén szó - elsősorban a társadalomtudományok köréből merítve. Az álmok és a megvalósíthatóság határán egyensúlyozva kicsendül szavaiból a tudományterülete és művelői iránt érzett féltő aggodalom, valamint a tanár szakos hallgatók iránti tanári felelősség. Szívesen várja kollégái, olvasói reagálását, a kissé elfogultnak tűnő címnek megfelelően, de még inkább az eredményesebb tanárképzés érdekében.

Published

2003-10-02

How to Cite

Katona, A. (2003). A szakmódszertanok és szakmódszertanosok védelmében. Teacher Education and Learning, (3-4.). https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2003.3-4.08

Issue

Section

Dialogues