A szakmódszertanok és szakmódszertanosok védelmében
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2003.3-4.08Keywords:
szakmódszertan, vitaindítóAbstract
Vitacikknek szánja írását a szerző, aki - amellett, hogy három évtizedes tapasztalattal rendelkező metodikus — a Tanárképzők Szövetsége Szakmódszertani Szakosztályát is vezeti. A szakmódszertanosok, szaktárgyi tantárgypedagógusok helyzetét regisztráló diagnózisát követően másfél tucatnyi pontba sűrítve terápiát is ajánl, példaanyagát -történelemdidaktikát művelő szakemberről lévén szó - elsősorban a társadalomtudományok köréből merítve. Az álmok és a megvalósíthatóság határán egyensúlyozva kicsendül szavaiból a tudományterülete és művelői iránt érzett féltő aggodalom, valamint a tanár szakos hallgatók iránti tanári felelősség. Szívesen várja kollégái, olvasói reagálását, a kissé elfogultnak tűnő címnek megfelelően, de még inkább az eredményesebb tanárképzés érdekében.
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 The author(s)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.