Boundary crossing in Teacher Education

Authors

  • Stephanie Thomson
  • Sarah Cornelius
  • Erika Kopp Eötvös Loránd University Faculty of Education and Psychology Institute of Education
  • Jaap van Lakerveld
  • Borbála Gabriella Kozma

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2021.1.04

Keywords:

határátlépés, tanárképzés, vignette, tanárok tanulása

Abstract

A pedagógusok munkájuk során egyre összetettebb kihívásokkal szembesülnek, melyekkel egymaguk nem tudnak megbirkózni. Az érintettek között együttműködés szükséges, mely határátlépéssel jár és új tanulási helyzeteket teremt a problémakezelési folyamatban résztvevők számára.

A cikk a határátlépés, mint tanulási folyamat elméleti hátterét foglalja össze egy olyan projekt eredményei alapján, melynek célja a tanárjelöltek és tanárok támogatása komplex problémakezelést igénylő helyzetekben. Számos példán keresztül mutat rá a határátlépés elmélete és a valós problémakezelés és tanulási helyzetek közötti kapcsolódási pontokra.

Downloads

Published

2021-10-21

How to Cite

Thomson, S., Cornelius, S., Kopp, E., van Lakerveld, J., & Kozma, B. G. (2021). Boundary crossing in Teacher Education. Teacher Education and Learning, 20(1.), 76–97. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2021.1.04

Issue

Section

Research Articles