Boundary crossing in Teacher Education
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2021.1.04Keywords:
határátlépés, tanárképzés, vignette, tanárok tanulásaAbstract
A pedagógusok munkájuk során egyre összetettebb kihívásokkal szembesülnek, melyekkel egymaguk nem tudnak megbirkózni. Az érintettek között együttműködés szükséges, mely határátlépéssel jár és új tanulási helyzeteket teremt a problémakezelési folyamatban résztvevők számára.
A cikk a határátlépés, mint tanulási folyamat elméleti hátterét foglalja össze egy olyan projekt eredményei alapján, melynek célja a tanárjelöltek és tanárok támogatása komplex problémakezelést igénylő helyzetekben. Számos példán keresztül mutat rá a határátlépés elmélete és a valós problémakezelés és tanulási helyzetek közötti kapcsolódási pontokra.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 The author(s)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.