Dr. Wenn Lawson : A szenvedélyes elme – Hogyan tanulnak az autisták?

Hogyan tanulnak az autisták?

Authors

  • Erika Nagyné Dézsi Eszterházi Károly Egyerem

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2020.3-4.09

Keywords:

autizmus, gyógypedagógia, pedagógia, pszichológia

Abstract

Az autizmus spektrumzavar újszerű megértéséhez nyújthat segítséget a különböző korú gyermekek nevelésében részt vevők számára az általunk ajánlott, A szenvedélyes elme című könyv, melyet 2011-ben adták ki először Angliában. A mű eredeti címe: The passionate mind. Hazánkban 2018-ban a Geobook Hungary kiadásában jelent meg. A könyv szerzője pszichológus, a Brit Pszichológiai Társaság tagja. Jelenleg a Birminghami Egyetem autizmus mesterszakának tanára, valamint több autistákat támogató egyesület elnökségi tagja. Tanácsadóként vesz részt az Autism CRC (Ausztrália) munkájában. A szenvedélyes elme az autizmus témájához a pszichológiai, gyógypedagógiai és a pedagógiai tudományterületek oldaláról közelít, összegyűjtve az egyes területeken a témához kapcsolódóan rendelkezésre álló tudást. Megpróbál alternatív magyarázatot adni az autizmus rejtélyére, és olyan együttműködési módokat felvázolni, amely egy olyan jövőt vetít előre, amelyben minden autizmus spektrum képességeltéréssel élő ember reménykedik.

Downloads

Published

2020-12-31

How to Cite

Nagyné Dézsi, E. (2020). Dr. Wenn Lawson : A szenvedélyes elme – Hogyan tanulnak az autisták? Hogyan tanulnak az autisták?. Teacher Education and Learning, 19(3-4), 110–117. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2020.3-4.09

Issue

Section

Reviews