A tanulás affektív pszichológiai nézőpontból

Authors

  • Katalin Gombos Doktorandusz hallgató, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pedagógiai Pszichológiai Kar
  • Éva Bányai Egyetemi tanár, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pedagógiai Pszichológiai Kar, Affektív Pszichológiai Intézeti Központ
  • Katlin Varga Egyetemi docens, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pedagógiai Pszichológiai Kar, Affektív Pszichológiai Intézeti Központ

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2009.2-3.06

Abstract

 

 

Author Biographies

Katalin Gombos, Doktorandusz hallgató, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pedagógiai Pszichológiai Kar

 

 

Éva Bányai, Egyetemi tanár, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pedagógiai Pszichológiai Kar, Affektív Pszichológiai Intézeti Központ

 

 

Katlin Varga, Egyetemi docens, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pedagógiai Pszichológiai Kar, Affektív Pszichológiai Intézeti Központ

 

 

Downloads

Published

2009-09-30

How to Cite

Gombos, K., Bányai, Éva, & Varga, K. (2009). A tanulás affektív pszichológiai nézőpontból. Teacher Education and Learning, 7(2-3.), 103–127. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2009.2-3.06