Horizontális irányelvek a pécsi neveléstudományi műhely tanárképzési programjában
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2015.ksz.04Abstract
Ebben a rövid tanulmányban arra teszünk kísérletet, hogy bemutassuk a Pécsi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézetéhez köthető neveléstudományi műhely törekvéseinek egyik dimenzióját. Egyrészt azokat a szempontokat mutatjuk be, amelyek a tanárképzést vizsgáló kutatás eredményeként körvonalazódtak, másrészt azokat a horizontális, a képzés egészét átfogó irányelveket, fejlesztési aspektusokat, amelyek a képzés helyi értékeiként rajzolódtak ki az elmúlt években. Bemutatjuk, hogy ezek az aspektusok összhangban állnak mind az európai, mind a tengeren túli egyetemfejlesztési, illetve tanárképzés-fejlesztési törekvésekkel.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License