Horizontális irányelvek a pécsi neveléstudományi műhely tanárképzési programjában

Authors

  • Ferenc Arató Adjunktus, Pécsi Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2015.ksz.04

Abstract

Ebben a rövid tanulmányban arra teszünk kísérletet, hogy bemutassuk a Pécsi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézetéhez köthető neveléstudományi műhely törekvéseinek egyik dimenzióját. Egyrészt azokat a szempontokat mutatjuk be, amelyek a tanárképzést vizsgáló kutatás eredményeként körvonalazódtak, másrészt azokat a horizontális, a képzés egészét átfogó irányelveket, fejlesztési aspektusokat, amelyek a képzés helyi értékeiként rajzolódtak ki az elmúlt években. Bemutatjuk, hogy ezek az aspektusok összhangban állnak mind az európai, mind a tengeren túli egyetemfejlesztési, illetve tanárképzés-fejlesztési törekvésekkel.

Downloads

Published

2015-10-26

How to Cite

Arató, F. (2015). Horizontális irányelvek a pécsi neveléstudományi műhely tanárképzési programjában. Teacher Education and Learning, 14, 57–66. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2015.ksz.04