Kompetenciák, sztenderdek, indikátorok, portfólió

Authors

  • Julianna Riczu Tankerületi igazgató, Hajdúböszörmény
  • Lajos Árpád Tóth Tankerületi igazgató, Nyíradony

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2016.1-4.08

Abstract

A tanulmány az életpályamodellhez és a minősítéshez kapcsolva feltárja azokat a szemléleti és gyakorlati korlátokat, azokat a félelmeket és bizonytalanságokat, amelyek természetes módon gátolják a pedagógusokat az új értékelési rendszer elfogadásában. Támaszt ad az új paradigma értelmezéséhez, kiemeli azokat a tényezőket, amelyek már ma is a pedagógusok mindennapi gyakorlatának sajátjai, s azokat, ahol a változtatásra valóban szükség van.

Downloads

Published

2016-12-20

How to Cite

Riczu, J., & Tóth, L. Árpád. (2016). Kompetenciák, sztenderdek, indikátorok, portfólió. Teacher Education and Learning, 15(1-4.), 81–89. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2016.1-4.08

Issue

Section

Dialogues