Első lépések a pedagógussá válás rögös útján

Az intézményvezetőknek és a testületeknek a köznevelés átalakításához való viszonyával kapcsolatos tapasztalatok összegzése.

Authors

  • Veronika Hámori Nyugalmazott igazgató, Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2016.1-4.07

Abstract

Jelen összegzés célja az, hogy a pályájukat az iskolákban munkavállalóként most kezdő fiatal pedagógusok felkészítését segítse azon a területen, amelyet sem a felsőoktatási intézmény keretein belül, sem a gyakorlóiskolában tanárjelöltként nem tanulhattak meg.

Downloads

Published

2016-12-20

How to Cite

Hámori, V. (2016). Első lépések a pedagógussá válás rögös útján: Az intézményvezetőknek és a testületeknek a köznevelés átalakításához való viszonyával kapcsolatos tapasztalatok összegzése. Teacher Education and Learning, 15(1-4.), 73–80. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2016.1-4.07

Issue

Section

Dialogues