Első lépések a pedagógussá válás rögös útján
Az intézményvezetőknek és a testületeknek a köznevelés átalakításához való viszonyával kapcsolatos tapasztalatok összegzése.
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2016.1-4.07Abstract
Jelen összegzés célja az, hogy a pályájukat az iskolákban munkavállalóként most kezdő fiatal pedagógusok felkészítését segítse azon a területen, amelyet sem a felsőoktatási intézmény keretein belül, sem a gyakorlóiskolában tanárjelöltként nem tanulhattak meg.
Downloads
Published
2016-12-20
How to Cite
Hámori, V. (2016). Első lépések a pedagógussá válás rögös útján: Az intézményvezetőknek és a testületeknek a köznevelés átalakításához való viszonyával kapcsolatos tapasztalatok összegzése. Teacher Education and Learning, 15(1-4.), 73–80. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2016.1-4.07
Issue
Section
Dialogues
License