Szükséges-e/lehetséges-e a pedagógusképzés újabb átalakítása?

Authors

  • Nóra Rapos Adjunktus, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar
  • Erika Kopp Adjunktus, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pedagógiai és Pszichológiai Kar

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2016.1-4.05

Abstract

A címben feltett kérdésre nem lehet egyértelmű igennel, vagy nemmel válaszolni. Az utóbbi évtizedben történt két jelentős strukturális reform elgondolkodásra kell késztessen minden változást szorgalmazó szereplőt a tanárképzésen belül. Ugyanakkor ez a helyzet nem eredményezheti a problémák azonosításának elmaradását. Ezért az alábbi írásban arra törekszünk, hogy áttekintsük azokat a főbb szakmai szempontokat és az azokból következő fejlesztési javaslatokat, amelyek a tanárképzés hazai fejlesztése szempontjából megfontolásra érdemesek lehetnek.

Downloads

Published

2016-12-20

How to Cite

Rapos, N., & Kopp, E. (2016). Szükséges-e/lehetséges-e a pedagógusképzés újabb átalakítása?. Teacher Education and Learning, 15(1-4.), 49–59. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2016.1-4.05

Issue

Section

Dialogues