A féléves egyéni összefüggő gyakorlat eredményessége az intézményvezetők, hallgatók és mentorok véleménye alapján

Authors

  • Beáta Kotschy Professor emeritus, Sapientia Szerzetesi Hittudományi Főiskola
  • Zsolt Mogyorósi Eszterházy Károly Főiskola, Neveléstudományi Tanszék
  • Tünde Taskó Eszterházy Károly Főiskola, Pszichológia Intézet

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2016.1-4.02

Abstract

Az alábbi tanulmány a Bologna-rendszerű tanárképzés bevezetésével meginduló féléves összefüggő egyéni iskolai gyakorlat tapasztalatait gyűjti össze, s az eredmények alapján javaslatokat fogalmaz meg az egyéves összefüggő gyakorlat tartalmára, szervezésére vonatkozóan.

Downloads

Published

2016-12-20

How to Cite

Kotschy, B., Mogyorósi, Z., & Taskó, T. (2016). A féléves egyéni összefüggő gyakorlat eredményessége az intézményvezetők, hallgatók és mentorok véleménye alapján. Teacher Education and Learning, 15(1-4.), 9–24. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2016.1-4.02

Issue

Section

Tanulmány