Hogyan gondolkodnak a pedagógusok saját kompetenciáik színvonaláról és fejlődési folyamatáról?

Authors

  • Beáta Kotschy Nyugalmazott főiskolai tanár

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2017.1-4.07

Abstract

Az alprojekt részét képezi az „Együttműködés az észak-magyarországi pedagógusképzés megújításáért” című projektnek, amelyen belül a szakmai tartalom gazdagításával kívánja a hazai pedagógusképzés minőségének fejlesztését segíteni. Vállalt célja a pedagógusok gyakorlati tudásának, a pedagógiai kompetenciákról kialakított nézeteiknek, az egyes kompetenciák fejlettségének és a szakmai fejlődés folyamatának feltárása, s ezzel a képzés és továbbképzés tartalmi és módszertani fejlesztésének megalapozása. Jelen tanulmány a pedagóguskompetenciák fejlődési/fejlesztési folyamatát vizsgálja három területen, a gyakorlati tapasztalatok spontán hatását, az elégedettségből/elégedetlenségből fakadó belső késztetések motiváló erejét és a külső elvárásokat, mint a fejlődéslehetséges indítékait.

Downloads

Published

2017-12-20

How to Cite

Kotschy, B. (2017). Hogyan gondolkodnak a pedagógusok saját kompetenciáik színvonaláról és fejlődési folyamatáról?. Teacher Education and Learning, 16(1-4.), 88–92. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2017.1-4.07

Issue

Section

Műhely