Rovatszerkesztői bevezető – A didaktika a digitális tananyagok és tanulási környezetek fejlesztésében

Szerzők

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2024.2.06

Kulcsszavak:

didaktika, digitális tanulási környezetek

Absztrakt

A didaktika napjaink oktatásában betöltött szerepével foglalkozó sorozatunkat folytatja és gazdagítja új nézőpontokkal rovatunk legfrissebb írása.

Szerzőnk választ keres arra, hogy a digitális környezetben való tanulás szétfeszíti-e a didaktika kereteit, vagy kapaszkodókat ad-e hozzá? Elemzi, hogy milyen szerepet játszanak a didaktika alapelvei a tanulás sikeres támogatásában változó és változatos tanulási környezetekben. Rámutat arra, hogy a tantermi és a digitális környezetben folyó tanulás-tanítás megoldásai kölcsönösen átemelhetők és hasznosíthatók.

Várjuk Olvasóink véleményét, reflexióit a sorozat írásaira és a felvetett kérdésekre!

##submission.downloads##

Megjelent

2024-11-08

Hogyan kell idézni

Fűzi, B., & Horváth, L. (2024). Rovatszerkesztői bevezető – A didaktika a digitális tananyagok és tanulási környezetek fejlesztésében. Pedagógusképzés, 23(2), 083–083. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2024.2.06

Folyóiratszám

Rovat

Eszmecsere