Rovatszerkesztői bevezető – A didaktika a digitális tananyagok és tanulási környezetek fejlesztésében
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2024.2.06Kulcsszavak:
didaktika, digitális tanulási környezetekAbsztrakt
A didaktika napjaink oktatásában betöltött szerepével foglalkozó sorozatunkat folytatja és gazdagítja új nézőpontokkal rovatunk legfrissebb írása.
Szerzőnk választ keres arra, hogy a digitális környezetben való tanulás szétfeszíti-e a didaktika kereteit, vagy kapaszkodókat ad-e hozzá? Elemzi, hogy milyen szerepet játszanak a didaktika alapelvei a tanulás sikeres támogatásában változó és változatos tanulási környezetekben. Rámutat arra, hogy a tantermi és a digitális környezetben folyó tanulás-tanítás megoldásai kölcsönösen átemelhetők és hasznosíthatók.
Várjuk Olvasóink véleményét, reflexióit a sorozat írásaira és a felvetett kérdésekre!
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2024 A szerző(k)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.