A tanári mesterképzési szak(ok) indításának tapasztalatai az akkreditáció oldaláról

Szerzők

  • György Bazsa Elnök, Magyar Felsőoktatási Akkreditációs Bizottság

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2009.1.03

Absztrakt

Az előadás a MAB akkreditációs tevékenységének tapasztalatai alapján áttekintést nyújt a felsőoktatás átalakulási folyamatairól, kiemelten a kompetenciaalapú képzés jelenlegi helyzetéről, szakmai megértettségéről és elfogadottságáról.

##submission.downloads##

Megjelent

2009-03-31

Hogyan kell idézni

Bazsa, G. (2009). A tanári mesterképzési szak(ok) indításának tapasztalatai az akkreditáció oldaláról. Pedagógusképzés, 7(1.), 45–51. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2009.1.03

Folyóiratszám

Rovat

Eszmecsere