Rovatszerkesztői bevezető – A didaktika a digitális tananyagok és tanulási környezetek fejlesztésében
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2023.3.07Kulcsszavak:
didaktika, e-learning fejlesztésAbsztrakt
Folytatjuk a didaktika jelentőségét fontolgató sorozatunkat. Rovatunk legfrissebb írása a didaktika e-learning-tananyagok és tanulási környezetek fejlesztésében betöltött szerepét járja körül. Rámutat, hogy a színvonalas, tanulási célok elérését megfelelően szolgáló e-learning fejlesztések a tanulói sajátosságok alapos ismeretére és az ezekkel összehangolt módszertani megoldásokra épülnek. Szerzőnk megfogalmazza, hogy az e-learning fejlesztők kreatív munkájának biztos alapjait egy koherens általános didaktika teremtheti meg. A sorok között olvasva felfedezhető, hogy az e-learning fejlesztések tapasztalatai milyen irányokat kínálnak a didaktika és a tankönyvek jövőbeli fejlesztéséhez. Várjuk Olvasóink véleményét, reflexióit az írásokra és a felvetett kérdésekre!
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2024 A szerző(k)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.