A didaktika alkalmazhatósága a digitális tananyagok és online tanulási környezetek fejlesztésében

Szerzők

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2023.3.08

Kulcsszavak:

oktatástervezés, oktatáselmélet, didaktikai modell, e-learning fejlesztő

Absztrakt

A minőségi e-learning fejlesztésekben az oktatás-módszertannak meghatározó szerepe van. A hazai didaktikai modellek kevésbé jelentenek közvetlen hozzáadott értéket a tananyagok és a tanulási környezetek fejlesztéséhez, mert általában egy zárt és speciális narratívából közelítenek az oktatáshoz és a tanuláshoz. A hazai gondolkodásban az egyik meghatározó elmélet a közoktatási-iskolapedagógiai didaktikai modell. A kritikai elemzés áttekinti, hogy ennek a modellnek a tartalma hogy an használható fel az e-learning fejlesztésekben, illetve hogy az oktatáselméleti alapok milyen didaktikai területeket és hogy an érintenek egy hazai e-learning-fejlesztő képzés oktatási programjában.

##submission.downloads##

Megjelent

2024-03-06

Hogyan kell idézni

Ollé, J. (2024). A didaktika alkalmazhatósága a digitális tananyagok és online tanulási környezetek fejlesztésében. Pedagógusképzés, 22(3), 134–145. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2023.3.08

Folyóirat szám

Rovat

Eszmecsere