A didaktika szerepe a hallgatók tanárrá válásában a Miskolci Egyetemen
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2023.2.07Kulcsszavak:
didaktika, tanárképzés, tanulás-tanításAbsztrakt
Írásunk célja annak a bemutatása, hogy a Miskolci Egyetemen a didaktika milyen szerepet játszik a tanárrá válás folyamatában, amely eredményeképpen a hallgatók olyan tudással és képességekkel hagyják el az intézményt, amelyekkel sikeresen kezdhetik meg a tanári pályájukat. A sikeres tanárrá válás tekintetében az egyetem továbbra is alapelvként kezeli, hogy a hallgatók magas szaktantárgyi tudással rendelkezzenek, ugyanakkor kérdés, hogy ezeknek az ismereteknek a közvetítésére hogyan készítik fel őket. Az írásban kitérünk a tanítás-tanulás folyamatának az értelmezésére, a tanítási-tanulási célok kijelölésére, a tanítás-tanulás folyamatra, módszerekre, eszközökre, valamint a pedagógiai értékelésre.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2023 A szerző(k)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.