A holland tanítóképzési rendszer

Szerzők

  • Tünde Barabási

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.10

Kulcsszavak:

külföld, hollandia, tanítóképzés

Absztrakt

2000 májusában a Debreceni Doktori Iskola első éves hallgatójaként egyhónapos tanulmányút keretében a Leeuwarden-i Christelijke Hogeschool Noord-Nederland (CHN) főiskolán tartózkodtam és a holland tanítóképzési rendszer sajátosságait vizsgáltam, melyek közül véleményem szerint a legfontosabbak a problémaorientált jelleg, a moduláris felépítés és a tanárjelöltek aktív, autonóm részvétele.

Megjelent

2024-05-02

Hogyan kell idézni

Barabási, T. (2024). A holland tanítóképzési rendszer. Pedagógusképzés, (2.), 111–126. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.10

Folyóirat szám

Rovat

Külföld