A szakmódszertanok és szakmódszertanosok védelmében 2.
Diagnózis az eredményes terápia érdekében. A szakmódszertanok és szakmódszertanosok helyzete egy felmérés tükrében
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.07Kulcsszavak:
szakmódszertan, diszkusszió, diskurzusAbsztrakt
Egy közelmúltban, a szakmódszertanos egyetemi és főiskolai oktatók körében végzett kérdőíves felmérés első eredményeit adja közre a történelemmetodikus szerző. A széles körben történt tájékozódás országosan is reprezentatívnak mondható. A felmérés célja az volt, hogy minél egzaktabb képet nyerhessen a szakmódszertani képzésről és a szakmódszertanosok helyzetéről. Annak érdekében kívánt tájékozódni, hogy egyrészt a szakmódszertanosok önmaguk elé tükröt tarthassanak, másrészt afelmérést kezdeményező és végző Tanárképzők Szövetsége Szakmódszertani Szakosztálya különböző fórumokon és főhatóságoknál képviselhesse e hátrányos helyzetben lévő oktatói réteg érdekeit, javaslatokat fogalmazhasson meg körülményeik javítására, segítse erőfeszítéseiket tantárgyuk presztízsének a növelésére. A felmérést munkatársaival együtt összeállító, végző és összegző szerző ezúttal is szívesen várja olvasói, kollégái véleményét a témával kapcsolatban, ami lényegében felöleli a szakmódszertani képzés szinte minden gondját, baját.
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2023 A szerző(k)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.