Hogyan történjen a szaktanárok szakmai képzése?
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2004.2.06Kulcsszavak:
tanárképzés, szakmai képzés, szaktárgyi tudásAbsztrakt
Az írás vitaindító jellegű, melyben azt kívánjuk bizonyítani, hogy a tanárszakos hallgatóknak nem lehet ugyanazokat a foglalkozásokat felkínálni képzésük során, mint az adott szakterület leendő kutatói számára. A pontokba szedett javaslatok megfogalmazásakor azt tartottuk szem előtt, hogy a tanárképzés alapvető célkitűzése szerint, a hallgatók képzésük során valódi szaktanárrá váljanak, és nem csak egyszerűen a szakjukatjól tudó emberekké.
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2023 A szerző(k)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.