Tanítási képességek fejlesztése a német és a magyar tanárképzésben
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2003.1-2.04Kulcsszavak:
magyar, német, eu, tanárképzés, tanulmányAbsztrakt
Hazánk Európai Unióhoz való csatlakozása egyrejobban indokolttá teszi az összehasonlító pedagógiai kutatásokat. A német és a magyar tanárképzés sok tekintetben különbözik egymástól, mégis mindkettő számára alapvető kérdés, hogy hogyan lehet a tanárképzés során a tanárjelöltek tanítási képességeit és készségeit megfelelően fejleszteni. A szerző kvalitatív empirikus kutatások eredményei alapján mutatja be, hogy hogyan vélekednek a két ország tanárképzési szakemberei ennek lehetőségeiről.
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2023 A szerző(k)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.