Hallgatók a tanárképzés és az oktatás fejlesztéséért – A CHERD-Hungary oktatáskutató gyakornoki program a debreceni egyetemen

Szerzők

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2023.3.04

Kulcsszavak:

Tanítsunk Magyarországért, mentorálás, továbbtanulás, kedvezőtlen társadalmi helyzet, pályaválasztás

Absztrakt

2021 szeptemberében egy új kezdeményezés indult a Debreceni Egyetem Neveléstudományi Tanszékének berkein belül. A CHERD-Hungary Oktatáskutató Gyakornoki Program jelenleg tizenhat nevelésszociológiai kutatást folytató fiatallal működik, akik főként osztatlan tanárszakos hallgatók a Debreceni Egy etemen. Az előzmények és a Program működésének bemutatása után feltárjuk, milyen tevékenységeket végeznek a gy akornokok, illetve felvázoljuk a jövővel kapcsolatos aspirációinkat, további terveinket.

##submission.downloads##

Megjelent

2024-03-06

Hogyan kell idézni

Ceglédi, T., Bodnár, D., Csák, Z., Fekete, D., Fekete, E. K., Horváth, A., Janecskó, L., Kiss, D. M., Papp, H., Puskás, M., & Tóth, R. (2024). Hallgatók a tanárképzés és az oktatás fejlesztéséért – A CHERD-Hungary oktatáskutató gyakornoki program a debreceni egyetemen. Pedagógusképzés, 22(3), 80–96. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2023.3.04

Folyóiratszám

Rovat

Műhelyek, tanuló közösségek