„Gondoljuk azt, hogy nincs iskola, sose létezett! Hogyan építenénk föl?”
Interjú Gádor Annával
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2021.4.04Kulcsszavak:
Gádor Anna, interjú, életpálya, Rogers Személyközpontú IskolaAbsztrakt
Gádor Anna az Eötvös Loránd Tudományegyetemen végzett matematika tanári és pszichológusi szakon. További tanulmányai során (Mérei Ferenc – Fonyó Ilona kiképző csoportja, Carl Rogers Személyközpontú Szemlélet képzése) megtapasztalta a pszichoterápiás és személyiségfejlesztő csoportokban a csoportdinamika hatását, ő maga is tart/ott személyiségfejlesztő- és esetmegbeszélő csoportokat egyetemi hallgatóknak, tanároknak és érdeklődőknek, valamint különböző módszerspecifikus képzéseket tanároknak. A Budapesti Tanítóképző Főiskolán töltött oktatói és tréneri évek után, az ottani élmények hatására 1990-ben kollégáival megalapította a Rogers Személyközpontú Iskolát, ahol a mai napig tanácsadóként és pszichológusként dolgozik. Az alábbiakban a vele készült interjú szerkesztett változata olvasható.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License