Kis iskolák élményalapú oktatási-nevelési módszerei, lehetőségei

Szerzők

  • Edina Csajka MATE Neveléstudományi Intézet
  • Éva Józsa-Papp

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2021.4.03

Kulcsszavak:

élménypedagógia, jó gyakorlat, outdoor, fejlesztés, módszer

Absztrakt

Az élmény alapú pedagógia elengedhetetlen szükségességére, időszerűségére szeretnénk felhívni a figyelmet. A műhelymunka a Z és az alfa generáció jellegzetességeiből fakadó, megváltozott oktatói-nevelői feladatokra kíván egy lehetséges választ adni. Az élmény alapú módszerek közül az élménypedagógiát mutatja be, valamint a Zengővárkonyi Általános Iskolában eredményesen alkalmazott élmény alapú megközelítéseket, jó gyakorlatokat.

##submission.downloads##

Megjelent

2021-12-01

Hogyan kell idézni

Csajka, E., & Józsa-Papp, Éva. (2021). Kis iskolák élményalapú oktatási-nevelési módszerei, lehetőségei. Pedagógusképzés, 20(4), 61–74. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2021.4.03

Folyóirat szám

Rovat

Műhelyek, tanuló közösségek