Gondolatok a gyakorlati mérnöktanárképzésről

Szerzők

  • Ildikó Holik Óbudai Egyetem KVK Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ
  • Dániel István Sanda Óbudai Egyetem KVK Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2021.2.07

Kulcsszavak:

mérnöktanár képzés, iskolai gyakorlatok, szakképzés

Absztrakt

A kezdő pedagógusok az iskolai gyakorlatokon szembesülnek az iskolai valósággal, ekkor nyílik lehetőségük az elméleti ismeretek gyakorlatban való alkalmazására. A pályakezdés időszakát szokták a „valóság sokk” elnevezéssel illetni, mivel a pályakezdő számos nehézséggel találkozhat az iskolai életben. A tanulmány a gyakorlati mérnöktanárképzésben felmerülő kérdéseket, lehetőségeket és problémákat tekinti át, és ezekre keres válaszokat.

##submission.downloads##

Megjelent

2022-10-13

Hogyan kell idézni

Holik, I., & Sanda, D. I. (2022). Gondolatok a gyakorlati mérnöktanárképzésről. Pedagógusképzés, 20(2.). https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2021.2.07

Folyóiratszám

Rovat

Eszmecsere