Esettanulmány egy gimnázium tanárainak tanulási folyamatairól a formális-informális tanulás kontinuumán
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2021.2.01Kulcsszavak:
formális tanulás, informális tanulás, digitális munkarend, tanárok tanulása, továbbképzésAbsztrakt
A 2019/2020-ban bevezetett és a 2020/2021-es tanévben kis megszakítással folytatódó digitális munkarend drasztikus változást hozott a tanulás-tanítási folyamatokban. Igaz ez a tanárok tanulására is. Esettanulmányunk alapját 4 kérdőíves felmérés képezte a budapesti Kürt Alapítványi Gimnázium diákjai és tanárai körében, amelyet további egyéni diák- és tanárinterjúk, valamit fókuszcsoportos beszélgetések követtek. A kutatás célja annak feltárása volt, milyen arányban jellemezte a pedagógusok tanulását a formális/informális tanulás ebben az időszakban.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2021 A szerző(k)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.