Esettanulmány egy gimnázium tanárainak tanulási folyamatairól a formális-informális tanulás kontinuumán

Szerzők

  • Gabriella Jenei Eötvös Loránd Tudományegyetem - Bölcsészettudományi Kar
  • Ágnes Sváb Kürt Alapítványi Gimnázium

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2021.2.01

Kulcsszavak:

formális tanulás, informális tanulás, digitális munkarend, tanárok tanulása, továbbképzés

Absztrakt

A 2019/2020-ban bevezetett és a 2020/2021-es tanévben kis megszakítással folytatódó digitális munkarend drasztikus változást hozott a tanulás-tanítási folyamatokban. Igaz ez a tanárok tanulására is. Esettanulmányunk alapját 4 kérdőíves felmérés képezte a budapesti Kürt Alapítványi Gimnázium diákjai és tanárai körében, amelyet további egyéni diák- és tanárinterjúk, valamit fókuszcsoportos beszélgetések követtek. A kutatás célja annak feltárása volt, milyen arányban jellemezte a pedagógusok tanulását a formális/informális tanulás ebben az időszakban.

##submission.downloads##

Megjelent

2022-10-13

Hogyan kell idézni

Jenei, G., & Sváb, Ágnes. (2022). Esettanulmány egy gimnázium tanárainak tanulási folyamatairól a formális-informális tanulás kontinuumán. Pedagógusképzés, 20(2.). https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2021.2.01

Folyóiratszám

Rovat

Tanulmányok