A Perjátszó Kör első tizenöt éve – A Jog és drámapedagógia intézményesülésének kezdetei az ELTE ÁJK-n
ÚJABB TENDENCIÁK A JOGI FELSŐOKTATÁS MEGÚJÍTÁSÁRA ELTE ÁJK-N
DOI:
https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2020.3-4.03Kulcsszavak:
drámapedagógia, perjátszó kör, mentorálás, mentorprogram, orioentációs napok, integrálás, társadalmi felleősségvállalás, jogi oktatásAbsztrakt
Jelen esettanulmányok célja, hogy bemutassa azokat a puszta jogszabályok tanultatásán túlmenő változásokat, amelyek az ELTE-ÁJK-n az utóbbi másfél évtizedben egészen napjainkig hatóan végbementek. A karon működő perjátszó kör játékos és korántsem pusztán ismeretterjesztő módon mutatja be a leghíresebb történelmi pereket, miközben a joghallgatók a szórakozáson túl mind a jogtörténet, mind az eljárásjog és a tárgyalás mikéntjébe is bepillanthatnak. A Mentorprogram a gólyák számára az Orientációs Napok és az évközi mentorálás keretében a teljes első évben végzi az integrációt. Míg a társadalmi felelősségvállalás keretében a hallgatók a jog világából kilépve, terepen is találkozhatnak azokkal a társadalmi kihívásokkal, amelyeket a jogszabályok keretében valamilyen mértékben megismerhettek.
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóiratszám
Rovat
License
Copyright (c) 2021 A szerző(k)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.