Kompetenciák, sztenderdek, indikátorok, portfólió

Szerzők

  • Julianna Riczu Tankerületi igazgató, Hajdúböszörmény
  • Lajos Árpád Tóth Tankerületi igazgató, Nyíradony

DOI:

https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2016.1-4.08

Absztrakt

A tanulmány az életpályamodellhez és a minősítéshez kapcsolva feltárja azokat a szemléleti és gyakorlati korlátokat, azokat a félelmeket és bizonytalanságokat, amelyek természetes módon gátolják a pedagógusokat az új értékelési rendszer elfogadásában. Támaszt ad az új paradigma értelmezéséhez, kiemeli azokat a tényezőket, amelyek már ma is a pedagógusok mindennapi gyakorlatának sajátjai, s azokat, ahol a változtatásra valóban szükség van.

##submission.downloads##

Megjelent

2016-12-20

Hogyan kell idézni

Riczu, J., & Tóth, L. Árpád. (2016). Kompetenciák, sztenderdek, indikátorok, portfólió. Pedagógusképzés, 15(1-4.), 81–89. https://doi.org/10.37205/TEL-hun.2016.1-4.08

Folyóiratszám

Rovat

Eszmecsere